تئـــــوری و پراتـــــیک انـــــقلابی

عکس من
"ما به شکل گروه فشرده ی کوچکی در راهی پر از پرتگاه و دشوار دست یکدیگر را محکم گرفته و به پیش می رویم. دشمنان از هر طرف ما را در محاصره گرفته اند و تقریباً همیشه باید از زیر آتش آنها بگذریم. اتحاد ما بنابر تصمیم آزادانه ی ما است. تصمیمی که همانا برای آن گرفته ایم که با دشمنان پیکار کنیم و در منجلاب مجاورمان در نغلطیم که سکنه اش از همان آغاز ما را به علت این که به صورت دسته ای خاصی مجزا شده نه طریق مصالحه بلکه طریق مبارزه را بر گزیده ایم، سرزنش نمود اند.(...)! بلی، آقایان، شما آزادید ...هر کجا...دلتان می خواهد بروید ولو آنکه منجلاب باشد؛ ما معتقدیم که جای حقیقی شما هم همان منجلاب است و برای نقل مکان شما به آنجا حاضریم در حدود توانائی خود کمک نمائیم. ولی در این صورت اقلاً دست از ما بر دارید و به ما نچسبید و کلمه ی بزرگ آزادی را ملوث نکنید. زیرا که آخر ما هم "آزادیم" هر کجا می خواهیم برویم و آزادیم نه فقط علیه منجلاب بلکه با هر کس هم که راه را به سوی منجلاب کج می کند، مبارزه نمائیم!"(چه باید کرد؟)- لنین

۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

اعلامیه ای سازمان انقلابی افغانستان



زنده باد خلق مبارز فلسطین
مرگ بر رژیم جنایتکار اسرائیل!

تشکیل دولت اسرائیل بر اساس اعلامیۀ بالفور بعد از جنگ دوم جهانی به حمایت مستقیم انگلیس، سرآغاز تراژیدی خلق فلسطین بود. در شش دهۀ گذشته، در کنار اشغال مناطق فلسطینی توسط غاصبان اسرائیلی، جنایت علیه فلسطینی ها و کشتار بیرحمانۀ آنان توسط رژیم صهیونیستی به همدستی مستقیم و همکاری بی دریغ امپریالیست ها از جمله ایالات متحده بی وقفه ادامه داشته است. طی این دوران، مناطق فلسطینی زیر حملات جنگنده های اسرائیلی به مخروبه ای مبدل شده، کودکان، زنان و مردان زیادی را به خاک و خون کشیده اند. سربازان اسرائیلی با قساوت بی نظیر به سرکوب اعتراضات و مخالفت ها می پردازند و از اعمال هیچ نوع زور در حق فلسطینی ها دریغ نمی ورزند.
در همین حال، بیش از شش سال است که نوار غزه توسط نظامیان اسرائیلی به طرز وحشیانه ای از زمین، هوا و دریا به محاصرۀ اقتصادی کشیده شده است، محاصره ای که باشندگان غزه را به سوی مرگ تدریجی سوق می دهد. نزدیک به یک و نیم ملیون انسان با کمبود مواد خوراکی، مواد سوخت، دوا و مواد اولیۀ زندگی روبرو اند. محاصرۀ غزه توسط رژیم جنایتکار اسرائیل، سرشت و ماهیت دولتی را نشان می دهد که حمایت مستقیم امپریالیزم امریکا را با خود دارد. این رژیم جز با حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی امپریالیزم امریکا هرگز قادر نیست به حیات ننگین و جنایتبارش ادامه دهد و به ژاندارم منطقه مبدل گردد.
حمله بر مناطق مسکونی نوار غزه تحت نام سرکوب حماس و «تروریزم» به بهای کشته شدن زحمتکشان فلسطینی، کودکان و زنانی صورت می گیرد که در آرزوی کشور مستقل فلسطینی بدون جنگ، خونریزی و تروریزم اند. پخش تصاویر بدن های متلاشی شدۀ کودکان و زنان و ویرانی غزه توسط جنگنده های اسرائیلی، خشم و نفرت جنبش های آزادیبخش و انسان های آزاده را در سراسر جهان از این رژیم بیشتر ساخته است. رژیم صهیونیستی اسرائیل به این جنایت بسنده نکرده، بیش از 75 هزار نیروی قهارش را در حال آماده باش قرار داده است تا ضرب شست خود را به حماس نشان دهد. در مقابل، حماس با پرتاب موشک به مناطق مسکونی اسرائیل جز برانگیختن خشم دولت جنایتکار، دستاورد دیگری نداشته است.
تا زمانی که اسرائیل چون سگ پاسبان منافع امریکا در منطقه عمل می کند و رژیم جنایتکار اسرائیل به نژادپرستی بویناک خود ادامه می دهد، فلسطین در دریایی از خون خلق زحمتکش خویش شناور بوده، روی سعادت، آرامی و خوشبختی را نخواهد دید. کشورهای عرب همواره با بی تفاوتی به جنایتی نگریسته است که در حق خلق فلسطین از سوی اسرائیل روا داشته می شود، در حالی که اگر این کشورها با هم متحد شوند، اسرائیل در مقابل شان لقمه ای بیش نیست، اما متأسفانه اکثر کشورهای عربی آلۀ دست امریکا و کشورهای امپریالیست دیگر بوده، تلاش می نمایند نزد بادار خود، شیرین تر و نازدانه تر عمل نمایند.
سازمان انقلابی افغانستان همبستگی عمیق خود را با خلق مبارز فلسطین ابراز داشته، از مبارزات برحق فلسطینی ها و حقِ داشتن کشور مستقل با قاطعیت تمام دفاع می نماید. در عین حال محاصرۀ اقتصادی، بمباردمان وحشیانه و سرکوب مقاومت توده های فلسطینی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت تقبیح نموده، خواهان قطع فوری حملات جنگنده ها و پس کشیدن نیروهای جنایتکار اسرائیلی از مرزهای نوار غزه هستیم.

مرگ بر امپریالیزم
در راه سوسیالیزم، به پیش!

سازمان انقلابی افغانستان
27 عقرب 1391

آمار مشاهده کننده ها

پر بیننده ترین ها