تئـــــوری و پراتـــــیک انـــــقلابی

عکس من
"ما به شکل گروه فشرده ی کوچکی در راهی پر از پرتگاه و دشوار دست یکدیگر را محکم گرفته و به پیش می رویم. دشمنان از هر طرف ما را در محاصره گرفته اند و تقریباً همیشه باید از زیر آتش آنها بگذریم. اتحاد ما بنابر تصمیم آزادانه ی ما است. تصمیمی که همانا برای آن گرفته ایم که با دشمنان پیکار کنیم و در منجلاب مجاورمان در نغلطیم که سکنه اش از همان آغاز ما را به علت این که به صورت دسته ای خاصی مجزا شده نه طریق مصالحه بلکه طریق مبارزه را بر گزیده ایم، سرزنش نمود اند.(...)! بلی، آقایان، شما آزادید ...هر کجا...دلتان می خواهد بروید ولو آنکه منجلاب باشد؛ ما معتقدیم که جای حقیقی شما هم همان منجلاب است و برای نقل مکان شما به آنجا حاضریم در حدود توانائی خود کمک نمائیم. ولی در این صورت اقلاً دست از ما بر دارید و به ما نچسبید و کلمه ی بزرگ آزادی را ملوث نکنید. زیرا که آخر ما هم "آزادیم" هر کجا می خواهیم برویم و آزادیم نه فقط علیه منجلاب بلکه با هر کس هم که راه را به سوی منجلاب کج می کند، مبارزه نمائیم!"(چه باید کرد؟)- لنین

۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

اعلامیۀ سازمان انقلابی افغانستان


اشغالگران امریکایی؛ جانوران وحشی اند؛ علیه آنان بپا خیزید!
اشغالگران امریکایی که بنام" حقوق بشر"، " دموکراسی" و" جنگ علیه تروریزم" بر کشور ما تجاوز نموده اند، درندگانی هستند که به هیچ نوع ارزش انسانی احترام قائل نیستند و در ده سال گذشته توده های تهیدست و زحمتکش ما را در بمباردمان ها، قتل عام ها و عملیات کشته اند، با اجساد آنان بازی کرده اند و از هیچ نوع ظلم، ستم، تجاوز وجنایت ابا نورزیده اند.

این وحشی های خونریز کشتار افغان ها را خوشگذرانی پنداشته و هر وقتی که بخواهند، افغان ها را می کشند و بعد مثل سگان ولگرد بر اجساد آنان ادرار می کنند و بدینصورت نشان می دهند که ادعای " حقوق بشر"، "دموکراسی" و "جامعه مدنی" شان به جفیدن سگ های می ماند که فقط دریدن بلدند.


درین اواخر رسانه های خارجی عکس ها وتصاویری را به نشر سپردند که در آن چهارتن از نیروهای حیوان صفت امریکایی بروی اجساد سه تن از افغان های که در خون غلطیده اند، در حال ادرار کردن می باشند. رسانه های غربی سعی می ورزند با این تبلیغات که تا هنوز معلوم نیست که این اجساد از  مردم ملکی است یا از طالبانی که در صحنه نبرد کشته شده اند، اذهان عامه را منحرف بسازند.

اما، اینکه این اجساد مربوط افراد ملکی است یا طالبان، از جنایت اشغالگران امریکایی چیزی نمی کاهد. این جنایت و توهین که  خصوصیت ذاتی امپریالیست هایی امریکایی را می سازد، از همه اول لکه ننگین بر جبین دولت دست نشانده آنان بشمار می رود که با بی ننگی و بی غیرتی بر سینه جنرالان این جنایتکاران مدال می زنند؛ دویم؛ این وحشی گری بی شهامتی و بی ناموسی سیاسی «روشنفکرانی» را نشان می دهد که این شاشوک ها را «دوستان» توده های افغانستان می دانند و سوم داغ سیاه بر چهره »جامعه مدنی« ایی است که نمایندگان آن در کنار رئیس جمهور این وحشی ها بر این جنایت می خندند.  

سازمان انقلابی افغانستان این جنایت، توهین،  وحشیگری و برخورد غیر انسانی  را به شدت تقبیح می نماید و باور دارد که مردم قهرمان افغانستان روزی در آتش استقلال انتقام این سه و هزاران افغان بی گناه را از این اشغالگران ظالم و دولت پوشالی آن خواهند گرفت و دشمنان افغانستان؛ اشغالگران جهانی، دولت دست نشانده وجنایت کاران طالبی وجهادی بزودی در آتش قهر مردم ما خواهند سوخت و در برابر قیام زحمتکشان به زانو درخواهند آمد.

مرگ بر امپریالیزم
در راه سوسیالیزم، به پیش!
سازمان انقلابی افغانستان
22 جدی 1390

هیچ نظری موجود نیست:

آمار مشاهده کننده ها

پر بیننده ترین ها